Odwiedziło nas:

Liczniki internetowe

piątek, 17 września 2010

Witajcie Kochani!!!

Na wstępie mojego pisania chciałam bardzo serdecznie podziękować Kasi i Marcie za to że prowadziły za mnie bloga,a dzieki temu bardzo mi pomogły:) takze gorace podziękowania za to wszystko DZIĘKUJE KOCHANE:*.W nocy miałam temperature bardzo wysoką bo aż,39i5. Dzisiaj wymiotowałam:( i z tego też powodu bardzo mało zjadłam:(.Ale myslę ze jutro juz bedzie wszystko w porzątku i bede normalnie jeść:).
O godzinie 17:00 zaczęłam z mama piec ciasto "Shreka" (bardzo dobre;p) i własnie dopiero skończyłysmy:).Dzisiaj dzien minął mi bardzo fajnie i nadal myślę że w nocy będę spać i nie bede miała zadnych problemów np. jak ból.
Trzymajcie sie Moi Drodzy i do jutra,a obiecuje ze jak tylko będę się czuła na siłach to napisze do Was bo to dla Mnie wielka przyjemność informować Was co się u mnie dzieje:)
Pa Dobranoc! Do Jutra;*

6 komentarzy:

  1. Andzia napewno ta noc bedzie spokojna a temperatura sie nie pojawi...modle sie aby do wyjazdu znikneły wszystkie przykre niespodzianki!
    Całym serduchem z Toba i pamiętaj ze w niedziele czekam na kawałek Twojego pysznego ciacha,już oblizuje paluchy:)
    całuski na dobranoc...
    basiad

    OdpowiedzUsuń
  2. Angeliko zawsze będę z Tobą ;*

    Zazdroszczę tym, którzy mogą spróbować ciasta, na pewno jest przepyszne :)

    Trzymaj się, kolorowych senków życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpij słodko Angeliko. Niech to będzie spokojna noc i bez żadnych przykrych "rewelacji".
    Buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Angeliko Kochana...samych spokojnych i ciepłych chwil...

    Dobrze, że piszesz :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    *Kasia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Angeliko :) Czytanie wpisów bezpośrednio od ciebie jest po prostu fantastyczne, mam nadzieję, że nocka minęła spokojnie. Pozdrawiam, przytulam :*

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Angeliko jestem z Tobą!
    Oby wszystko potoczyło się w dobrym kierunku.

    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.