Odwiedziło nas:

Liczniki internetowe

czwartek, 16 września 2010

Parę słów od Angeliki:)

Witajcie Kochani:) nareszcie czuje się na siłach żeby do Was napisać:)
Ostatnie dni były dla Mnie bardzo ciężkie ponieważ wiłam się z bólu,
leki przeciwbólowe nie działały i z tego tez powodu ból nie dawał mi spać w nocy:(
Dzisiaj wyszłam ze szpitala i myślę ze ta noc w domu z ukochanym pieskiem u boku będzie lepsza i mniej bolesna!.
Niestety w domu nie będę długo ponieważ w niedziele wieczorem wyjeżdżam do Hamburga na leczenie, myślę ze mi tam pomogą bo moim zdaniem są tam lepsze metody leczenia i medycyna poszła do przodu.:) Także trzymajcie za mnie kciuki a ja wierze bardzo mocno że dzięki Waszej pomocy wyjdę z tej ciężkiej choroby.
Pozdrawiam i w miarę sił będę się do Was częściej odzywać!

10 komentarzy:

  1. ANDZIA............
    witaj kochana,dzielna dziewczyno:)
    całym sercem jestem z Tobą i Ty wiesz czego ja Tobie zycze:)
    basiad

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, witaj nasza Bohaterko!
    Pozdrawiam i mocno zaciskam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marta z Bełchatowa16 września 2010 19:38

    Andżelika jesteś dzielną dziewczyną i dasz radę.W Hamburgu na pewno Ci pomogą i szybko wrócisz do zdrowia.Trzymam za Ciebie mocno kciuki.Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Angeliko......
    Jesteś prawdziwą Bohaterką, wierzę, że będziesz zdrowa, że choroba będzie tylko bolesnym wspomnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślami będziemy z Tobą,odzywaj się czasem z tego Hamburga.Wierzę,że wrócisz zdrowa i szczęśliwa.Trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Andzia!!!dasz rade, damy rade!!!!nie takie przypadki mieli zagranica uwierz mi.medycyna nie konczy sie na polsce...3mam kciuki zadzwoniew sobote...odpoczywaj..

    OdpowiedzUsuń
  7. jESTEŚMY Z TOBĄ!!!!!KOCHAMY CIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,
    Jesteś taka wspaniała, podziwiam Cię... Nie wiem co mogę więcej napisać, może tylko tyle, że będę towarzyszyła Twojej przygodzie w Hamburgu trzymając mocno kciuki. Wiem, że będzie dobrze!

    `Nikt nie jest w stanie opisać Twojej siły i nadziei, nawet sam ty nie jesteś świadom tego ile możesz przejść...`
    Gosiaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się Kochana, że mogę zobaczyć wpis od Ciebie !
    Wszyscy jesteśmy z Tobą !
    Trzymam mocno kciuki i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii !
    Buziaki Piękna :*

    *Kasia*

    OdpowiedzUsuń
  10. mocno, mocno trzymam kciuki!!!
    Cieszę się, że nie musisz długo czekać na wyjazd do Hamburga, bo im szybciej tym lepiej.
    Buziaki Słoneczko! Bądź dzielna!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.