Odwiedziło nas:

Liczniki internetowe

środa, 15 września 2010

Wiadomości z Hamburga

Otrzymaliśmy wiadomość z Hamburga, w której określono kiedy Angela będzie mogła przylecieć do kliniki.
Termin to 20.09. Data ta może ulec zmianie, ponieważ klinika może przyśpieszyć przybycie naszej Bohaterki do siebie. 


Błagamy Was wszystkich o każdą cenną złotóweczkę jaką możecie ofiarować. 
Pomimo tego, że Angela znajdzie się w klinice przed uzbieraniem całej kwoty, to my i tak musimy ją uzbierać.
Jeśli podczas pobytu zabraknie pieniędzy, klinika może przerwać leczenie nie patrząc na stan w jakim dany pacjent się znajduje.
Wyjazd do kliniki jest na ten moment ostatnią szansą na ratunek życia Angeliki
Dlatego apelujemy o pomoc dziękujemy Wszystkim, którzy w tą pomoc się włączają. 

2 komentarze:

  1. Witam wszystkich bardzo serdrcznie! Przyłanczam sie do apelu..Wierze ze zrobicie wszystko co w waszej mocy:) mam na imie Olga i jestem kolezanka Angeliki ze szpitala..nasza znajomośc zaczęła sie podczas jej pierwszego leczenia. spędziłysmy razem wiele cieżkich chwil..To Angela zawsze swoim optymizmem dodawała mi sił na walkę z choroba!!!Dlatego teraz ja staram sie pomóc jej.Wierze że wyjdzie z tego tak jak ja.Jest to mozliwe dzieki Wam!!Ludziom o złotym sercu.. Licze na Was..

    OdpowiedzUsuń
  2. Olgo pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    Angeliko trzymaj się dzielnie, mam nadzieję, że ból jest dzisiaj mniejszy i Twój stan się poprawił.

    Pomożemy!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.