Odwiedziło nas:

Liczniki internetowe

sobota, 4 grudnia 2010

04.12.2010r

Witajcie juz jestm po chemii moje samopoczucie dzis jest lepsze. Dzisiejsza wizytza lekarska byla krotka ale dlanich wystarczylo to ze po pierwszej kroplowce chemii czuje sie dobrze .Chcialam wam opowiedziec o milym przezyciu,kolega mojego taty,ktory jest taksowkarzem przygotowal dla nas niespodzianke nazbieral na moja podroz do Hamburga i osobiscie mnie i moich rodzicow za te some zawiozl do Hamburga. Czulam sie bardzo bespiecznie i pewnie po mimo ze tyle godzin przebywalismy na zimowej drodze, niewiem kto te poenizki podarowal ale taty kolega ma liste tych ludzi dla ktorych osobicie z calego serca dziekuje. Mialam wspanialych gosci moja kochana Pani Ela ktora tym razem bawila sie za tlumacza. KKI razm z Iza Sokolowka i jej gupa LIGHTOFHOPE. i Basia, Kasia, Marta zorganizwaly mi cudowne spotkanie zwizazystka telewizyjna Pania Renata Steffens. Bylo cudownie ale o tym apisze wam jutro. Pozdrwiam Was z zasniezoneg Hamburga wasza Andzia.

5 komentarzy:

  1. Hej Kwiatuszku !
    Bardzo sie ciesze , ze czujesz sie dobrze , pomimo tej chemii ktora bierzesz . To naprawde dobre wiadomosci -po prostu miod na moje serce !
    Ciesze sie rowniez , ze moglas doswiadczyc czegos dobrego i interesujacego .
    Pozdrawiam wszystkich ludzi dobrej woli ktorzy zlozyli sie na ta podroz , pana taksowkarza oraz wszystkie wyzej wymienione dziewczyny .
    Trzymaj sie cieplo Andziu - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. to świetnie ze czujesz sie dobrze;))

    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się że dobrze się czujesz po kolejnej chemii.
    I z całego serca chcę podziękować ludziom którzy pomagają tobie w każdej formie.
    Kochana trzymaj się.
    Pozdrawiam z deszczowego Stavanger

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiamy i dalej trzymamy kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się dzielnie Nasza Dzielna Wojowniczko
    buziole xxx
    kette

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.