Odwiedziło nas:

Liczniki internetowe

wtorek, 30 listopada 2010

30.11.2010r...

Witajcie Kochani...
Dzisiaj juz powoli sie pakuje poniewaz juz jutro wyjazd do Hamburga dwa tygodnie bardzo szybko minelo,ale mam nadzieje ze tam wezme chemie i wyjde do domu.
Czuje sie dobrze i dzisiaj nawet duzo jadlam wiec jestem z siebie bardzo zadowolona, przepraszam ze wczoraj nie napisalam ale jak tylko przyjechalam ze szpitala to zjadlam i usnelam jak niemowle wiec mam nadzieje ze mi wybaczycie.
Niestety nigdy nie przeczuwalam ze na mojej przepustce bede musiala polozyc sie w szpitalu w Lublinie no ale coz to dla mojego dobra.
Kochani ide sie dalej pakowac i jeszcze cieszyc sie domem i moim kochanym pieskiem ktory bardzo sie za mna stesknil. Jutro przed wyjazdem jeszcze sie do was odezwe.
Pozdrawiam Wasza Andzia!

6 komentarzy:

  1. Najdzielniejsza dziewczyna jaką znam:)Śliczna i pełna sił.Trzymaj się Angelka.Codziennie sprawdzam jak sie czujesz Kochana.Dużo zdrówka:*** pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś dzielna Andziu :*
    będzie wszystko dobrze zobaczysz :)
    cieplutko Cię pozdrawiam i
    całuski śle :* :* :* :* :* :*

    Przyjaciółka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Angeliko cieszę się, że napisałaś. Mam nadzieję, że czas spędzony w Hamburgu szybciutko Ci minie i niedługo będziesz z nami, w swoim domku. :) Jesteś wspaniałą , przepiękną dziewczyną ! Musi się udać! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Andzia !
    Zgadzam sie z tym wszystkim co napisano powyzej - nic dodac , nic ujac ..
    Zycze Ci dobrej , bezpiecznej podrozy i abys dobrze zniosla nastepna chemie - trzymam kciuki
    Pozdrawiam bardzo cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej Angelika :)
    cieszę się jak i cała reszta że napisałaś.
    Ba nawet powiem że jestem z ciebie dumny :)
    Tak mocno walczysz i my walczymy razem z tobą i dla ciebie :)
    Także życzę tobie szybkiego powrotu z Hamburga i pisz Kochana ile tylko możesz bo my tu czekamy na wszelkie informacje :)
    Pozdrawiam z norwegii

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj kochana Angeliko,
    strasznie sie ciesze z twojej wiadomosci.
    Dajcie znac jak bedziecie w Hamburgu to przywioze ci bigos.
    Buziaczki z Ratzeburga

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.