Odwiedziło nas:

Liczniki internetowe

piątek, 19 listopada 2010

19.11.2010r..

Witajcie Kochani... Przepraszam,ze tak pozno pisze ale dopiero co wrocilam z Lublina i jestem bardzo bardzo zmeczona. Niestety wyniki nie byly na tyle dobre zeby obylo sie bez pzretoczenia czegokolwiek poniewaz mialam hemoglobiny mniej niz 8 to przetoczyli mi dwa woreczki krwi wiec jestem troche silniejsza.
Teraz czekam na zupke pomidorowa ktora mamusia mi gotuje,strasznie jestem glodna wiec mam nadzieje ze wkoncu wrocil mi moj dobry apetyt.We wtorek znowu jade do Lublina tylko mam nadzieje,ze wyniki beda juz na tyle dobre ze nie bedzie trzeba nic przetaczac.
Kochani teraz juz koncze i ide odpoczywaci czekac na zupke bo jak tylko o niej pomysle to mi slinka leci,jutro sie odezwe.Dziekuje za wszystko Wasza Andzia!

6 komentarzy:

  1. Czasem nie mam weny twórczej do pisania
    Ale odezwać się trzeba :)
    Ty piszesz dla nas informacje i rozpisujesz się a ja aż wstyd przyznać czasem nie wiem jak zacząć !!!
    Angelika także życzę smacznej zupki no i pisz dalej ile tylko możesz bo bardzo jesteśmy ciekawi co u ciebie :)
    Jesteś naszą kochaną czarodziejką zaczarowałaś nas wszystkich i codziennie czekam na kolejne wiadomości jak się czujesz i co u ciebie
    Pozdrawiam Serdecznie z Norwegii
    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  2. Angeliko fajnie,że Jesteś w domku,życzę miłego odpoczynku z najbliższymi.Myślami jestem z Tobą,trzymaj się Skarbie,będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Angelika,
    tez codziennie wpadam na Twoje stronki,
    mam nadzieje ,ze pobyt w domu dobrze Ci zrobi. Wypoczywaj i nabieraj sil a my trzymamy kciuki.
    Pozdrowienia dla Mamy i Taty i reszty kochanej Rodzinki.
    Oczywiscie o Tofiku tez trzeba pamietac,wiec przytul go mocno i do zobaczenia
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wypoczywaj i nabieraj sił, z całego serca trzymamy kciuki, mamusina pomidorówka napewno super:-)) pozdrowionka dla całej rodzinki. Majka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Angela !
    Jak dzisiaj Twoj apetyt ?
    Acha - psinka nazywa sie Tofik - fajnie i znow wiem cos wiecej .
    Papa , pozdrawiam cieplo
    czekamy na nowe wiesci

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że zupka smakowała. Na samą myśli i mi ślinka leci :))
    Angeliko czekam na nowe wieści !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.