Odwiedziło nas:

Liczniki internetowe

piątek, 29 października 2010

Witajcie Kochani...

Witam Was Moi Drodzy i juz na poczatku
Mojego wpisu bardzo Was przepraszam za to,że wczoraj nie zrobilam wpisu ale,strasznie żle sie czulam caly dzień spedzilam w Lublinie a,jak wrocilam to polozylam sie spac przepraszam Was również za to,że dzisiaj tak pożno robie wpis ale, dopiro co weszlam do domu bo wrocilam z Krakowa gdzie caly dzien krecili ze mna spot dla Fundacji TVN,wiec chyba Mnie zrozumiecie i wybaczycie.Dzisiaj tez jestem zmeczona ponieważ caly dzien bylam na planie i uwierzcie mi ze to jest męczące a,zwlaszcza dla mnie gdzie nie mam tyle sily i zdrowia jak zdrowy czlowiek.
Chcialam Wam jeszcze napisać,że w Niemczech dbali o Mnie bardzo dobrze lekarze byli bardzo mili jak i pielęgniarki. Lekarze robili wszystko co w ich mocy zebym nie odczula tego,że jestem w innym Kraju i dzieli Nas Jezyk wiec za to jestem im ogromnie wdzieczna. Najwazniejsze,że odstawili mi morfine i te leki ktore zażywam od bólu mi pomagaja.Czas wolny spedzalam na spacerach zreszta pewnie Wam wszystko pisano.
Mysle,że nie gniewacie sie na Mnie za to,że tak póżno napisalam a,teraz ide polożyć sie spac bo rano wstalam i bylam caly dzień na nogach.
Jutro napisze dużo dużo wczesniej ponieważ sie nigdzie nie wybieram,bede cieszyć sie domem.
Dobranoc Moi Mili i Do Jutra.

2 komentarze:

  1. Odpoczywaj i zbieraj siły
    Pozdrawiam z Norwegii

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! My wszystko rozumiemy. Angeliko ciesz się domem, spędzaj ten czas spokojnie i radośnie, a co najważniejsze odpoczywaj Słońce! W domku z pewnością nabierzesz sił :)

    Dobranoc Piękna, cudownych snów ;*

    *Kasia*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.